Від партнерів


Реклама


загрузка...

Обмежити пошук фільтруванням:


64 Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь

мета: познайомити учнів зі сполучним законом множення; формувати вміння розв’язувати найпростіші рівняння, складати рівняння за текстом простої задачі; виховувати інтерес до предмета.



63 Аналіз контрольної роботи. Переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння добутків

мета: повторити переставний закон множення; вчити застосовувати його для зручного обчислення значення виразів; формувати вміння розв’язувати задачі на кратне порівняння добутків; виховувати інтерес до предмета.



62 Контрольна робота № 4

мета: перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу за темою «Додавання і віднімання трицифрових чисел»; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.



61 Усне та письмове додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2–4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

мета: закріпити знання усних та письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння розв’язувати рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати самостійність під час роботи; виховувати інтерес до предмета.



60 Усне та письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розпізнавання геометричних фігур на кресленні. Задачі на знаходження периметра квадрата. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці

мета: закріпити знання усних та письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження периметра квадрата; розвивати мислення, самостійність під час виконання завдань; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати культуру математичного запису.



59 Усне та письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000. Порівняння іменованого числа та суми іменованих чисел. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків

мета: закріпити знання усних та письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння порівнювати іменовані числа та суми іменованих чисел, розв’язувати задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків; розвивати логічне мислення; виховувати культуру математичного запису.



57 Перевірка правильності виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Знаходження числового значення виразу при заданих значеннях змінної. Визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події

мета: формувати вміння перевіряти правильність виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел, знаходити значення числових виразів, визначати тривалість події, часу початку і часу закінчення події; розвивати математичне мовлення; виховувати старанність.



58 Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. Розв’язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням

мета: закріпити знання письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння розв’язувати рівняння, складати задачі за поданим виразом; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати культуру математичного запису.



56 Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Прості та складені задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події

мета: формувати вміння додавати й віднімати двоцифрові і трицифрові числа (з переходом через розряд), розв’язувати задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу; виховувати інтерес до предмета.



55 Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд (виду 100 – – 17). Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць

мета: ознайомити учнів з прийомом віднімання двоцифрових і трицифрових чисел, коли зменшуване містить кілька нулів; формувати навички розв’язування задач на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу; виховувати інтерес до предмета.