Від партнерів


Реклама


загрузка...

Обмежити пошук фільтруванням:


Урок № 65 Підсумковий урок за рік. Міні-проект «Ми — за здоровий спосіб життя»

Мета уроку: закріплювати знання учнів про природу та її вплив на організм людини; розширювати кругозір учнів; розвивати вміння працювати в групах, соціокультурні навички; виховувати інтерес до просвітницької діяльності в різних її проявах.



Урок № 64 Підсумковий урок за темою. Контроль знань

Мета уроку: закріпити знання учнів про організм людини; актуалізувати знання про профілактику захворювань організму; розвивати вміння самоорганізації праці; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.
Очікувані результати: учні повинні називати заходи щодо збереження здоров’я; уміти самостійно виконувати перевірну роботу.



Урок № 63 Нервова система. Профілактика нервових станів, ситуації тривоги

Мета уроку: розширювати знання учнів про організм людини; ознайомити з будовою і функціями нервової системи; формувати навички самоконтролю з метою збереження здоров’я нервової системи; навчати ігор, спрямованих на розвиток психічних функцій людини; виховувати стриманість, толерантність.



Урок № 62 Органи чуття. Гігієна органів чуття. Дослідницький практикум «Як визначити гостроту свого зору?»

Мета уроку: ознайомити учнів з органами чуття; формувати уявлення про функції органів чуття в житті людини; розвивати навички аналітико-синтетичної діяльності, дослідницький інте­рес; виховувати розуміння необхідності дотримання здорового способу життя.



Урок № 61 Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Збереження шкіри. Практична робота «Вивчення властивостей шкіри»

Мета уроку: розширювати знання учнів про людський організм; ознайомлювати з функціями та значенням шкіри в житті людини; навчати учнів порівнювати й робити висновки, розвивати уяву; формувати гігієнічні навички.
Очікувані результати: учні повинні мати уявлення про роль і будову шкіри; називати заходи щодо збереження шкіряного покриву.



Урок № 60 Кровоносна система. Бережне ставлення до серця та його тренування. Практичне завдання «Вимірювання частоти пульсу»

Мета уроку: розширювати знання учнів про системи органів людини; ознайомити з кровоносною системою та її функціями; дати уявлення про терміни «капіляри», «судини», «артерії», «вени»; розвивати аналітико-синтетичну діяльність; виховувати дослідницький інтерес.



Урок № 59 Дихальна система. Попередження захворювань органів дихання

Мета уроку: розширювати знання учнів про організм людини; ознайомити із системою дихання людини та її органами; формувати навички здорового способу життя; виховувати бережливе ставлення до свого організму.
Очікувані результати: учні повинні знати назви органів системи дихання та їх призначення; уміти називати причини і способи запобігання захворюванням органів дихання.



Урок № 58 Травна система. Харчування. Дослідницький практикум «Раціон здорового харчування»

Мета уроку: розширювати поняття про людський організм як єдине ціле; формувати поняття про систему травлення та функції її органів; дати уявлення про роль системи травлення в житті людини; формувати уявлення учнів про здорове харчування; виховувати прагнення дотримуватись гігієнічних вимог.



Урок № 57 Опорно-рухова система. Формування постави. Практичне завдання «Перевірка власної постави»

Мета уроку: формувати в учнів поняття «скелет людини», «правильна постава», уміння розрізняти основні частини скелета на своєму тілі, правильно сидіти за партою, запобігати викривленню хребта і кісток; формувати вміння застосовувати нові знання в практичній діяльності; виховувати переконання в необхідності збереження здоров’я, його цінності для людини.



Урок № 56 Системи органів тіла людини та їхнє значення в житті людини

Мета уроку: розширювати знання учнів про організм людини; дати уявлення про термін «система»; ознайомлювати із системами органів тіла людини; розвивати аналітико-синтетичні навички; формувати розуміння взаємозв’язку між системами органів; виховувати інтерес до самопізнання.