Від партнерів


Реклама


загрузка...

Останні публікації

2016-05-03 21:55
2016-05-03 21:45
2016-05-03 21:44
2016-05-03 21:42
2016-05-03 21:41
2016-05-03 21:35
2016-05-03 21:31
Обмежити пошук фільтруванням:


Урок 32. ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ

Мета: ознайомити учнів з поняттям «творчі здібності»; навчати творчо мислити, використовувати уяву і фантазію для залучення однолітків до здорового способу життя; виховувати організованість, творчу ініціативність.



Урок 30. НАВЧАННЯ — НАЙГОЛОВНІША СПРАВА. РОЗВИТОК ПАМ'ЯТІ ТА УВАГИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВПРАВИ ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ ЗОРОВОЇ І СЛУХОВОЇ ПАМ'ЯТІ ТА КОНЦЕНТРАЦІЇ УВАГИ

Мета: дати учням уявлення про пам'ять, увагу та їх зв'язок зі здоров'ям та навчанням; вчити називати умови успішного навчання; довести необхідність навчання; розучити вправи для тренування пам'яті та концентрації уваги; виховувати допитливість, ініціативність.



Урок 29. САМООЦІНКА ХАРАКТЕРУ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ РИС ВЛАСНОГО ХАРАКТЕРУ

Урок 29. САМООЦІНКА ХАРАКТЕРУ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ РИС ВЛАСНОГО ХАРАКТЕРУ
Мета: навчати учнів визначати риси свого характеру; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати; сприяти пізнанню себе, своїх рис характеру.



Урок 28. ХАРАКТЕР ЛЮДИНИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИТИВНИХ І НЕГАТИВНИХ РИС ХАРАКТЕРУ КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ

Мета: сформувати уявлення учнів про якості особистості; навчати школярів розпізнавати позитивні і негативні риси характеру, визначати риси характеру літературних персонажів; виховувати бажання вдосконалювати позитивні риси характеру і стримувати негативні.



Урок 27. ЩОБ НЕ ЗАБЛУКАТИ... ЯК УНИКНУТИ НЕБЕЗПЕЧНИХ СИТУАЦІЙ НА ПРИРОДІ

Мета: ознайомити учнів з правилами поведінки під час грози в лісі, в степу; навчати уникати зустрічі з дикими тваринами; розповісти, як діяти, якщо загубився чи заблукав; розвивати навички правильної поведінки; виховувати впевненість та силу волі.



Урок 26. ВІДПОЧИНОК НА ПРИРОДІ

Урок 26. ВІДПОЧИНОК НА ПРИРОДІ
Мета: поглибити знання учнів про оздоровче значення відпочинку на природі; навчати обирати речі та одяг для прогулянки на природу; виховувати уважне ставлення до правил та розуміння необхідності їх виконання.



Урок 25. БЕЗПЕКА ВЕЛОСИПЕДИСТА

Мета: дати учням уявлення про екіпіровку велосипедиста; навчати обстежувати велосипед перед їздою, виконувати правила безпечної їзди на велосипеді; розвивати акуратність, логічне мислення; виховувати дисциплінованість, самостійність, працьовитість.



Урок 24. ДЕ МОЖНА ГРАТИСЯ, А ДЕ — НІ

Мета: обговорити з учнями, які небезпечні місця є у мікрорайоні школи; формувати у школярів уміння обирати безпечні місця для відпочинку та гри, де ніщо не загрожує життю і здоров'ю; допомогти засвоїти загальні правила безпечної поведінки дітей надворі; вчити відмовлятися позичати свої речі (велосипед, мобільний телефон) незнайомим і малознайомим людям; виховувати обережність, обачливість.



Урок 23. ПОВЕДІНКА БІЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ

Урок 23. ПОВЕДІНКА БІЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ
Мета: ознайомити учнів з правилами поведінки біля залізничної колії; навчати наводити приклади наслідків порушення правил пішоходів, читати дорожні знаки; виховувати дисциплінованість, обережність.



Урок 22. ДОРОЖНЯ БЕЗПЕКА. ПЕРЕХІД ДОРОГИ З ОБМЕЖЕНОЮ ОГЛЯДОВІСТЮ

Урок 22. ДОРОЖНЯ БЕЗПЕКА. ПЕРЕХІД ДОРОГИ З ОБМЕЖЕНОЮ ОГЛЯДОВІСТЮ
Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вивчити правила переходу дороги з обмеженою оглядовістю; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність.

Отримати сертифікат

Користувацький вхід

Цікаво


загрузка...