Обмежити пошук фільтруванням:


Урок-гра "Зоряна година": "Всі професії важливі".

0
Тема: Урок-гра "Зоряна година": "Всі професії важливі"
Мета:
розширити знання учнів про професії;
розвивати логічне мислення, мовлення, вміння аналізувати, спостережливість, кмітливість;
виховувати у дітей бажання вчитися, повагу до людей праці.
Обладнання: картки, ребуси, чайнворд, сигнальні картки, зірки.



Розробка уроку "Казкова квітка Петриківки"

0
Розробка уроку "Казкова квітка Петриківки"• В розробці використані зразки робіт майстрів петриківського розпису Тетяни Пати, Ярини Пилипенко, Надії Білокінь, Параски Павленко, Федора Панка.



Хто шанує родину, той гідна людина

0
Активна взаємодія батьків і школи — одна з важливих передумов забезпечення ефективності навчально-виховного процесу. Сьогодні існує багато форм співпраці навчального закладу і родини. Зокрема участь батьків у
дослідницьких проектах, допомога в організації та проведенні різноманітних заходів, екскурсій.



ТЕМА: Буквы О и А на конце наречий.

ТЕМА: Буквы О и А на конце наречий.
ЦЕЛИ УРОКА:
• познакомить ребят с выбором нужного суффикса в наречиях с приставками из-, до-, с-;
• повторить правописание о и е в различных частях речи;
• р/р. Провести словарную работу;
• повторить различные виды разбора.



Способи ліплення. Конструювання виробу спіральним способом

0
Даний урок є одним із циклу уроків, об’єднаних темою «Способи ліплення»
Розробка уроку супроводжується презентацією, призначеною виключно для потреб викладача, оскільки є ілюстративною і містить лише зразки продемонстрованого на уроці матеріалу,а також світлини найкращих учнівських робіт, виконаних під час уроку.
Клас: 3 (шестирічний термін навчання)
Вік дітей: 10-11 років
Тривалість уроку: 2 уроки по 45 хвилин (90 хвилин)



Тварини — брати наші менші. Година спілкування у 3–4-х класах

Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей до живої природи, зокрема, до котів; закріплювати поняття про те, що тварини вимагають до себе дбайливого та доброго ставлення, про них слід піклуватися; сприяти налагодженню доброзичливості, сердечності, взаєморозуміння та взаємоповаги; виховувати любов і чуйність до тварин, відповідальність за їх життя.

Обладнання: виставка малюнків із зображенням тварин; виставка книг про котів; фотографії дітей з хатніми улюбленцями; виставка дитячих малюнків, портрет В. О. Сухомлинського.



Що таке Батьківщина? Усний журнал для учнів 3–4-х класів

Мета: розширювати знання учнів про нашу країну; поглиблювати знанняпро родину; формувати усвідомлення своєї належності до держави; розвивати пізнавальні інтереси школярів; виховувати патріотичні почуття.
Обладнання. Клас прибраний вишитими рушниками, картинами з місцевими краєвидами, фотографіями родин, малюнками учнів.



Значення квітів у житті людини. Години спілкування з учнями 2–4-х класів

Мета: ознайомити дітей з різноманіттям квітів у природі, значенням кольорів та кількістю квітів при даруванні; виховати любов до природи, бажання дарувати красу оточуючим.

Завдання: донести до дітей інформацію про багатство природи; створити позитивний настрій під час проведення заняття.

Обладнання: вази з різноманітними квітами, подарункові набори паперу.

Дидактичний матеріал



Доброта і милосердя. Година спілкування у 3-му класі

Мета: розширити поняття учнів про доброту і красу людської душі; з’ясувати зміст понять «доброта», «милосердя», «співчуття»; розвивати почуття відповідальності за свої вчинки і викликати бажання творити добро та бути милосердними; виховувати поняття гідності, чуйності, доброти, любові до ближнього.

Обладнання: дошка, прикрашена квітами із кольорового паперу, білими хмарками, сонечком, блискавкою, метеликами; на партах — шаблони серця трьох кольорів (червоного, чорного, білого); книга Василя Сухомлинського «Квітка Сонця».



урок читання Б. Грінченко . Оповідання "Олеся"

0
Даний урок демонструє використання кооперативної технології на уроці читання у 3-му класі. Учні працюють у групах за вказаними напрямками та презентують отримані результати.

Отримати сертифікат

Користувацький вхід