Обмежити пошук фільтруванням:


План-конспект уроку природознавства у 3 класі

0
Урок розроблено відповідно до вимого Нового Державного стандарту та програми для початкових класів.



Урок природознавства у 3 класі за новою програмою з використанням ІКТ

0
Урок природознавства розроблено відповідно до вимог нового Державного стандарту та програми початкової школи.



Тварини в природі. Як відрізняють тварин. Тварини – живі організми. Повторення теми «Повітря»

0
Урок дозволяє сформувати уявлення у учнів про значення тварин в природі та їх цінність для людей, про види тварин, про особливі признаки тварин. Познайомити з різноманітністю тварин в природі. Розвивати вміння розпізнавати тварин одного та декількох видів. Формувати вміння мислити за аналогією, порівнювати. Розвивати вміння аналізувати. Розширяти кругозір учнів. Виховувати оціночне відношення до особистих дій та дій інших людей по відношенню до природи. Розвиток пізнавального інтересу.



Майстер-клас з природознавства з використання арт-педагогіки

0
Майстер-клас з використання арт-педагогічних технологій

Природознавство, 3 клас

Блідченко Людмила Анатоліївна, вчитель початкових класів Вороновицької СЗШ I-III ст. № 1

Фрагмент уроку на тему
«Сонце-найпотужніше джерело енергії»

В майстер-класі використані інтернет-ресурси та «Піснезнайка», серія «Всесвіт»

Завдання майстер-класу:
• Поєднати інтелектуальне та художнє сприйняття, використовуючи арт-педагогічні технології (музикотерапію, ізотерапію) .
• Втілити арт-педагогічні вправи в основу структуру уроку .



Урок природознавства. Майстер-клас з використання технології критичного мислення

0
Урок природознавства для 3 класу. Майстер-клас з використання технології критичного мислення (метод "6 капелюшків де Боно")



Урок-гра "Зоряна година": "Всі професії важливі".

0
Тема: Урок-гра "Зоряна година": "Всі професії важливі"
Мета:
розширити знання учнів про професії;
розвивати логічне мислення, мовлення, вміння аналізувати, спостережливість, кмітливість;
виховувати у дітей бажання вчитися, повагу до людей праці.
Обладнання: картки, ребуси, чайнворд, сигнальні картки, зірки.



Розробка уроку "Казкова квітка Петриківки"

0
Розробка уроку "Казкова квітка Петриківки"• В розробці використані зразки робіт майстрів петриківського розпису Тетяни Пати, Ярини Пилипенко, Надії Білокінь, Параски Павленко, Федора Панка.



Хто шанує родину, той гідна людина

0
Активна взаємодія батьків і школи — одна з важливих передумов забезпечення ефективності навчально-виховного процесу. Сьогодні існує багато форм співпраці навчального закладу і родини. Зокрема участь батьків у
дослідницьких проектах, допомога в організації та проведенні різноманітних заходів, екскурсій.



ТЕМА: Буквы О и А на конце наречий.

ТЕМА: Буквы О и А на конце наречий.
ЦЕЛИ УРОКА:
• познакомить ребят с выбором нужного суффикса в наречиях с приставками из-, до-, с-;
• повторить правописание о и е в различных частях речи;
• р/р. Провести словарную работу;
• повторить различные виды разбора.



Способи ліплення. Конструювання виробу спіральним способом

0
Даний урок є одним із циклу уроків, об’єднаних темою «Способи ліплення»
Розробка уроку супроводжується презентацією, призначеною виключно для потреб викладача, оскільки є ілюстративною і містить лише зразки продемонстрованого на уроці матеріалу,а також світлини найкращих учнівських робіт, виконаних під час уроку.
Клас: 3 (шестирічний термін навчання)
Вік дітей: 10-11 років
Тривалість уроку: 2 уроки по 45 хвилин (90 хвилин)

Отримати сертифікат

Користувацький вхід