Від партнерів


Реклама


загрузка...

Обмежити пошук фільтруванням:


Інтегрований урок математика та Я у світі

0
Тема: Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Складання і розв’язування задач. Історичне минуле і сьогодення міста Апостолове.
Мета: вправляти учнів у виробленні навичок множення одноцифрового числа на двоцифрове,закріплювати вміння розв’язувати задачі на збільшення і зменшення у кілька разів , розвивати логічне мислення учнів, пам'ять
виховувати любов до рідного міста Апостолове.



Урок 115 Найкращий у світі літун, машиніст і моторист — Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»

Мета: ознайомити учнів з творчістю шведської письменниці Астрід Ліндгрен; удосконалювати навички свідомого виразного читання; сприяти засвоєнню змісту казки; вправляти учнів у виразному читанні діалогів; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова.



Урок 118 Підсумок за розділом «Світ гумористичних творів»

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів з опрацьованого розділу; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність емоційно реагувати на художнє слово, розмірковувати над текстом; виховувати любов до художнього слова.



Уроки 116–117 Найкращий у світі літун, машиніст і моторист — Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (продовження)

Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю шведської письменниці Астрід Ліндгрен; удосконалювати навички свідомого виразного читання, сприяти засвоєнню змісту казки; вправляти учнів у виразному читанні діалогів; вчити уявляти описані картини, розмірковувати над текстом, пройматися почуттями; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова.



Урок 120 Урок позакласного читання. «Літо красне зустрічаймо!»

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; викликати у дітей почуття зачарування красою рідної природи; поглибити їх знання про літо; прищеплювати учням любов до поетичного слова; виробляти розуміння і почуття його краси; виховувати спостережливість, любов до природи; сприяти розвитку образного мислення й мовлення.



Урок 119 Підсумковий урок за рік

Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів, здобуті протягом року; удосконалювати навички свідомого виразного читання; збагачувати словниковий запас; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, спостережливість, уяву і фантазію; виховувати любов до художнього слова.



Уроки 113–114 Світ дитини. Микола Носов «Витівники»

Мета: ознайомити учнів з творчістю Миколи Носова, розкрити гумористичний характер творів; удосконалювати навички свідомого виразного читання за особами; розвивати творчі здібності, зв’язне мовлення, образне мислення; виховувати любов до художнього слова.



Урок 112 Урок позакласного читання. «Урок щирої посмішки. Веселі вірші Грицька Бойка»

Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Грицька Бойка; розвивати творчі здібності учнів, образне мислення; виховувати доброзичливість, спостережливість, уважність.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Мовленнєва розминка
III. Актуалізація опорних знань учнів



Урок 109 Підсумок за розділом «Світ прози»

Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів з вивченого розділу; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Мовленнєва розминка
1. Гра «Зарядка для язичка»



Уроки 110–111 Світ гумористичних творів. Гумор у дитячій літературі. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс»

Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю Грицька Бойка; популяризувати його твори; вправляти школярів у читанні гумористичних творів; удосконалювати вміння визначати морально-етичні проблеми, які порушив автор у поезії; розвивати логічне мислення, почуття гумору; виховувати любов до рідної мови.