Від партнерів


Реклама


загрузка...

Обмежити пошук фільтруванням:


якими бувають дерева, кущі, трав'янисті рослини 3 клас

0
Тема: ЯКИМИ БУВАЮТЬ ДЕРЕВА, КУЩІ, ТРАВ'ЯНИСТІ РОСЛИНИ
Мета: Формувати поняття "однорічні", "дворічні", "багаторічні" рослини;
розвивати вміння порівнювати, робити висновки; виховувати любов
до рідного краю. Обладнання. Предметні малюнки, гербарії.



різноманітність рослин у природі

0
Тема: РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН У ПРИРОДІ (квіткові рослини, хвойні, папороті, хвощі, мохи, водорості)
Мета: Ознайомити учнів з різноманітністю рослин у природі; розвивати вміння аналізувати і класифікувати; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу.
Обладнання: Таблиці із зображенням рослин, предметні малюнки, гербарії.



дерева, кущі, трав'янисті рослини 3 клас

0
Тема: ДЕРЕВА, КУЩІ, ТРАВ'ЯНИСТІ РОСЛИНИ
Мета: Розширити знання дітей про дерева, кущі, трави; вчити визначати породи дерев, спостерігати за рослинами, особливостями їх будови; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу.
Обладнання: Предметні малюнки, листя і насіння різних порід дерев.



Тема. Літературна казка. Сільвіо Д'Арцо «Пінгвінятко без фрака»

Тема. Літературна казка. Сільвіо Д'Арцо «Пінгвінятко без фрака»
Мета: ознайомити учнів з італійською літературною казкою; проаналізувати чарівні перетворення, що відбуваються у казці; вчити визначати послідовність подій, висловлювати свою думку щодо прочитаного; розвивати навички виразного читання і стислого переказу казки; на прикладі героя казки показати дітям, що своїм розумом, наполегливою працею можна досягти здійснення заповітної мри.



Тема. Літературна казка. Оскар Уайльд «Щасливий Принц»

Тема. Літературна казка. Оскар Уайльд «Щасливий Принц»
Мета: ознайомити учнів з англійською літературною казкою; учити визначати послідовність подій у творі; розширювати словниковий запас; розвивати творчі здібності учнів; показати на основі казки гармонію прекрасного й доброго; стверджувати думку, що добро вічне, що воно не вмирає.



Вопросы к тексту (о содержании, смысле, значении слов и выражений, связи с жизненным опытом читателя, отношении к прочитанному). Слова автора и персонажей в тексте с диалогом

Тема. Вопросы к тексту (о содержании, смысле, значении слов и выражений, связи с жизненным опытом читателя, отношении к прочитанному). Слова автора и персонажей в тексте с диалогом
Цель: продолжить работу над усовершенствованием техники чтения учащихся; учить анализировать прочитанное, высказывать своё отношение к прочитанному; развивать связную речь учащихся; воспитывать интерес к изучению художественных произведений.



Диалогическая речь. Правила поведения в диалоге

Тема. Диалогическая речь. Правила поведения в диалоге (внимательно слушать, отвечать на вопрос, поддерживать беседу, уважать другие мнения). Воспроизведение прослушанных диалогов, составление диалогов с опорой на вспомогательные слова. Этикетные формулы, используемые в диалогах
Цель: продолжить знакомство учащихся с диалогической речью; учить формировать чёткие и выразительные высказывания, слушать, понимать речь собеседника, отвечать в соответствии с содержанием беседы, выдерживая при этом определённый тон речи; развивать речь, мышление; воспитывать культуру общения.



Літературна казка. Василь Жуковський «Казка про Івана-царевича та сірого вовка»

Тема. Літературна казка. Василь Жуковський «Казка про Івана-царевича та сірого вовка»
Мета: ознайомити учнів з російською літературною казкою; проаналізувати чарівні перетворення, що відбуваються у казці; ознайомити з віршованою інтерпретацією фольклорних мотивів; вчити дітей утверджувати добро і справедливість над злом, жорстокістю; формувати навички виразного читання віршованого тексту; виховувати доброзичливість, співчуття у ставленні до інших.



Развитие письменной речи. Составление 2-3 предложений по рисунку и объединение их частей

Тема. Развитие письменной речи. Составление 2-3 предложений по рисунку и объединение их частей
Цель: учить учащихся понимать смысл предложения, составлять предложения по картинкам, а из них — короткий рассказ, дополнять предложения, выбирать из них те, которые передают содержание рисунков, а также являются их названиями; способствовать обогащению и активизации словарного запаса учеников, продолжать развивать их мышление и речь; воспитывать культуру оформления письменных работ.



Чтение. Понимание фактического содержания прочитанного незнакомого текста после предварительной подготовки, с опорой на вспомогательные слова

Тема. Чтение. Понимание фактического содержания прочитанного незнакомого текста после предварительной подготовки, с опорой на вспомогательные слова
Цель: учить учащихся выразительно читать тексты на русском языке, анализировать, пересказывать прочитанное; развивать связную речь учащихся; воспитывать читательскую культуру.